Четвер, 24.09.2020, 01:23
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930






 Читання 2-А клас

Читання 2-А клас

19.05.2020

Завдання

06.05.-19.05.2020

Конспект уроку

 

05.05.2020

Конспект уроку

 

28.04.2020; 29.04.2020

Конспект уроку

 

22.04.2020; 24.04.2020

Конспект уроку

 

17.04.2020

Конспект уроку

15.04.2020

Тема: Погортаємо сторінки журналу " Барвінок" . "Читання- класні ліки" 
Завдання: 

1. с. 123 прочитайте передмову до статті 
-Як називають читачів журналу " Барвінок" ?
- Про що запитують читачі журналу? 

2. Робота із заголовком 
-Прочитайте назву статті , яку ми будемо опрацьовувати
-Що таке ліки? 
- Як ви розумієте вислів "класні ліки"? 

3. Читання з позначками 
- Під час читання зтежте за текстом і робіть позначки на полях :  
"+" - я цього не знав;
"!" - це суперечить тому, що я знав ;
"?" - я хочу це запитати 

 

4. Читання статті  вголос 
- Чи все було зрозумілим?
- Що вас зацікавило або здивувало? 

14.04.2020

Тема: Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 
О. Дерманський "Чудо із чудес"
 
Завдання: 
1. https://www.youtube.com/watch?v=OSbHwzqGBk0  
Робота із заголовком 
- Прочитайте назву твору на с. 122 
- Як ви її розумієте?
- А що , на вашу думку, можна назвати чудом ? 
2.  Прочитайте вірш " Чудо із чудес"  
- Скільки чудес є на світі? 
- Які чудеса автор побачив у довкіллі? 

3. Робота з ілюстрацією 
- Знайдіть і прочитайте рядочки з тексту до яких належить ця ілюстрація 

4. Намалювати малюнок до вірша 

10.04.2020

Тема: Підсумок за темою (с .121) 
Завдання : 
Дати відповіді на запитання 

 

08.04.2020
Тема: Т. Майданович  "Що таке мир" . Мурал .
Сьогодні ми ознайомимося з віршем української поетеси, мовознавця Тетяни Майданович. 
Завдання : 
  1. Прочитайте назву вірша, який ми будемо читати. 
  2. Як ви розумієте значення слова "мир" ?
  3. Прочитайте вірш с.120. Чи сподобався вам вірш? Чим саме? Що вас вразило? Хто є дійовими особами вірша?
  4. Намалюйте малюнок до цього вірша .
  5. Що означає слово мурал? Прочитайте с.120
  6. Чи бачили ви мурали на вулицях нашого міста? Де саме?
Розгляньте фотоілюстрацію мурала.
-Що ви бачите в центрі зображення?
- Хто перебуває всередині рукавички?
 -Скільки там людей?
 -Які символи миру можна там побачити?
- Яку назву ви б дали цій картині? 
07.04.2020
Тема : Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу 
Завдання 
Дорогі діти, у травні ми будемо святкувати День Матері. Будь ласка, подумайте який віршик, малюнок, аплікацію ви хотіли б подарувати своїй мамі ? 
 

03.04.2020

Тема: Почуття любові . Порівняння- образ. Твори В. Лучук "Тільки мама" , Леся Українка "На зеленому горбочку" 
Завдання :  
  1. Прочитайте вірш "Тільки мама" 

    - Чи сподобався вам вірш ? Чим саме ? 

    - Хто є дійовими особами цього вірша ? 

    - Яка інтонація має бути коли читаєш цей твір ? 

     
  2. Прочитайте вірш Лесі Українки " На зеленому горбочку " 

    - Яку картину уявляли, читаючи вірш ? 

    - Що описує поетеса у вірші ? 

    - Яким настроєм пронизаний цей вірш ?

     
  3. Намалюйте малюнок до вірша який вас найбільше вразив  

01.04.2020

 

Тема: Т. А. Камінчук "Українська писанка" 

Завдання : 

  1. Прочитати вірш ст.118 (Чи сподобався вам вірш? Чим саме ?)
  2. Робота над змістом вірша (З яким настроєм дитина розмальовує писанку?  Якими візернуками прикрашає писанку?)
  3. Читання вірша "дощиком" (спочатку тихо-голосніше-госно, тихіше і зовсім тихо)
  4. Виразно читати вірш ст. 118

31.03.2020

 

Тема: В.Сухомлинський   " Хлопчик і дзвіночок конвалії " 

  • Що ви знаєте про В.О. Сухомлинського ?
  • Для кого він писав свої твори ? 
  • Чого навчають нас твори В.О. Сухомлинського ?
  1. Робота із заголовком казки та ілюстрацією с. 118 (Прочитайте назву казки і розгляньте малюнок. Як гадаєте, про що може йтися у творі з такою назвою?)
  2. Прочитати текст. Дати відповіді на запитання с.117
  3. Вивчити уривок напам'ять .( Настала довгоочікувана весна. З-під землі з'явилася зелена стрілочка. Вона швидко розділилася на два листочки. Листочки стали широкими. А між ними з'явився маленький, тоненький паросток. Він піднявся, нахилився до одного листочка й одного чудового ранку розцвів білими Дзвіночками. Це були Дзвіночки Конвалій.)

20.03.2020

 

Тема : Ліна Костенко "Перекинута шпаківня"

перекинута шпаківня урок читання.jpg

Сьогодні - Ліна Костенко святкує свій ювілей. ВОна не тільки відома українська поетеса а й громадський діяч . Написала дуже багато творів для дітей.Сьогодні ми ознайомимося з одним із творів поетеси . Прочитатайте вірш "Перекинута шпаківня" с.116 

  • Чи сподобався вам вірш? 
  • Знайдіть і прочитайте пестливі слова 
  • Чому плаче шпак? Що сталося?
  • Чому пташенята такі безпорадні?
  • Що призвело до такої біди? Хто винен?
  • Чи можна було уникнути такої біди і як саме ?
  • Які слова передають щире співчуття автора птахам?
  • Від чого застерігає Ліна Костенко?
  • Намалюйте малюнок до цього вірша . 

 

19.03.2020

 

Робота з дитячою. книжкою 

Завдання :

  1. Прочитати казку І.Франка "Фарбований лис" 
  2. Записати 3 запитання по змісту казки. 
  3. Намалювати малюнок до казки 
  4. Чому вчить нас ця казка ?

18.03.2020

Тема: Медіапроект "Класна газета" . Марія Чумарна "Сьогодні Василько найкраще читав" 

Запитання : 1. Чи знаєте ви, що таке газета?

 

17.03.2020

Тема: І. Франко "Надійшла весна прекрасна"

Завдання : 

  1. Прочитати вірш 3 рази с.113 (який настрій створює цей вірш?чи сподобався вам вірш?що сподобалось?хто є персонажем цього вірша?)
  2. Вивчити вірш напам'ять 

 

13.03.2020

Тема уроку: О. Копиленко "Весна іде" 

Завдання : 

1) Прочитати текст ст.112-113

2) Дати відповіді на запитання після тексту 

3) Намалювати малюнок до оповідання

4) Переказати текст 

Copyright MyCorp © 2020
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Чому я ходжу до школи?
Всого відповідей: 575
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0