Неділя, 20.09.2020, 10:54
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930






 Географія 6-Г клас

Виконані завдання надсилати на пошту вчителя petrik.misha11@gmail.com

25.05.2020

 

Завдання

Презентація дослідження.

Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів

План виконання  роботи дивись  на останній сторінці підручника.

21.05.2020

Контрольна робота>>>

 

18.05.2020

Завдання

 

14.05.2020

Завдання

 

11.05.2020

Завдання

 

07.05.2020

Завдання

04.05.2020

Завдання

30.04.2020

Завдання

27.04.2020

Завдання

23.04.2020

Завдання

16.04.2020

Тема: Грунти

Завдання:

  1. Опрацювати §55
  2. Назвати чинники, які впливають на формування грунтів.
  3. Рубрика «Шукайте в інтернеті» (стр.220 підручник).
  4. Робота з підручником (запонення таблиці) і атласом (стр.26-270).

Назва типу грунту

Район формування

Кліматичні умови

Рослинний покрив

Характеристика грунту

Приклад:

Чорноземи

Помірний

Слабкопосушливі

Степи

Висока родючість

 

13.04.2020

Тема:Біосфера

Завдання:

  1. Опрацювати§54
  2. Скласти у зошиті схему «Царство живої природи»
  3. Навести приклади пристосування тварин і рослин до різноманітних умов навколишнього середовища.
  4. Проаналізувати вплив людини на біосферу. Відповідь оформити у вигляді таблиці.

Вплив людини на біосферу

Позитивний

Негативний

09.04.2020

Тема: Значення вод суходолу для природи і людини

Завдання:

1. Опрацювати відповідний матеріал підручника.

2. Оцінити роль води для життєдіяльності людини та використання міжнародних та територіальних вод у господарській діяльності.

3. Записати у зошиті якнайбільше проблем, що виникають у наслідок господарського використання вод людиною, та можливих шляхів їх вирішення.

06.04.2020

Тема: Підземні води.

Завдання: 1. Опрацювати§53

                  2. У зошиті записати типи підземних вод.          

 а) За умовами залягання

             1. верховодка

             2. _________

             3.__________

  б) За температурою води:

          1. холодні

          2. _______

          3.________

    в) За хімічним складом:

          1. прісні

          2._______

          3._______

3. Усно дати характеристику кожному типу підземних вод.

4. Оцінити роль води для життєдіяльності людини.

Перегляд відео уроків на каналі Zoom та News One.

 

02.04.2020

Петрик М.Д.

Тема : Болота. Штучні водойми. Льодовики.

Завдання:

  • Називати суттєві ознаки поняття «болото»;
  • Пояснити особливості живлення і режиму боліт;
  • Розрізняти типи боліт, штучних водойм;
  • Називати суттєві ознаки понять «льодовик», «багаторічна мерзлота»;
  • За картинами атласу визначити райони найбільшого поширення гірських та покривних льодовиків.

 

Дати відповіді на запитання:

Що таке снігова лінія? Від чого залежить її висота?

Чому в Українських Карпатах та Кримських горах немає льодовиків?

Як змінюється площа льодовиків в періоди загального потепління або похолодання Землі?

Опрацювати параграф 50 -52

 

 

30.03.2020

Тема: Озера

Практична робота №6 (продовження)

«Позначення на контурній карті назв озер».

Завдання.

  • Називати суттєві ознаки поняття «озеро»;
  • Наводити приклади озер;
  • Пояснити особливості живлення та режиму вод суходолу;
  • Розрізняти озера за походження їхніх улоговин;
  • Позначити на контурній карті назви озер;

Каспійське, Великі озера, Байкал, Вікторія.

Опрацювати параграф 49.

Дати відповіді на запитання після параграфу ст..195

Скласти таблицю «Типи озер за походженням озерних уголовин»

Утворення улоговини

                  Приклад

 

16.03.2020

 

Тема: Річка.

Завдання:

 - називати суттєві ознаки поняття «річка»

- вміти знаходити та показувати на карті басейн річки, вододіл,витік, гирло річки

- показувати на карті світу назви річок: Дніпро, Дунай, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі.

- визначати залежність напрямку й характеру течії річок від рельєфу

- в кінці параграфу 47 опрацювати рубрику «запам’ятай» та «запитання і завдання»

 - опрацювати параграф 47

Copyright MyCorp © 2020
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Чому я ходжу до школи?
Всого відповідей: 575
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0