Четвер, 24.09.2020, 00:27
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930






 Інформатика 2-Б клас

Інформатика

2-Б клас

Фотозвіти (відповіді) надсилати в особистих повідомленнях на вайбер   0978512537   чи

на електронну пошту   t12111973@gmail.com

 

Повторюємо правила користування мобільним телефоном

Правила безпечної роботи на комп'ютері

Як правильно сидіти за комп’ютером

25.05 - 27.05.2020

Підсумковий урок

Тема: Колективний навчальний проєкт

Переглянь презентацію

Практична робота

Перейдіть за посиланням та перегляньте навчальні прєкти Скретч

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=all

 

18.05 - 22.05.2020

Тема: Навчальний проєкт

Переглянь презентацію

 

04.05 - 08.05.2020

Тема: Алгоритми для малювання фігур

Переглянь презентацію

 

Практична робота

Завдання:

  • Відкрий вікно середовища Скретч

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

  • За  допомогою команд середовища Скретч створити малюнок із  геометричних фігур за зразком.

 

 

 

21.04 - 24.04.2020

Тема: Складання власних графічних алгоритмів

Переглянь презентацію та виконай завдання, що подані у презентації.

Відповідь запиши в робочому зошиті у клітинку.

Практична робота

Завдання:

  • Відкрий вікно середовища Скретч

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

 

13.04.-17.04.2020

Тема: Графічний редактор середовища Скретч

Переглянь презентацію та виконай завдання, що подані у презентації.

Відповідь запиши в робочому зошиті у клітинку.

Виконай практичне завдання за допомогою комп'ютера.

Перейди за посиланням

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

 

06.04.-10.04.2020

Тема: Середовище програмування Scratch

Переглянь презентацію та виконай завдання, що подані у презентації.

Відповідь запиши в робочому зошиті у клітинку.

Виконай практичне завдання за допомогою комп'ютера.

Перейди за посиланням   https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

30.03.-03.04.2020

Тема: Правила складання алгоритмів

Переглянь презентацію та виконай завдання, що подані у презентації.

Відповідь запиши в робочому зошиті у клітинку.

 Виконай практичне завдання за допомогою комп'ютера.

Перейди за посиланням     http://igraem.pro/igraem-i-uchimsya/volk-koza-i-kapusta/

 

16.03.2020 - 20.03.2020

Тема: Алгоритми в нашому житті

Повторюємо вивчене

 

Переглянь презентацію та виконай завдання в робочому зошиті у клітинку.

 

 Виконай практичне завдання за допомогою комп'ютера

 

Програмуємо з Анною та Ельзою

Допоможемо Анні та Ельзі досліджувати магічну красу льодяних узорів за допомогою програмування.

Ви намалюєте сніжинки та крижані візерунки, покатаєтеся на ковзанах і створите зимову казку,

якою зможете поділитися зі своїми друзями.

 

Приклад1Приклад 2Приклад 3Приклад 4

Перейди за посиланням:

  • https://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/1
  • Переглянь відеоінструкції та виконай практичні завдання, створивши сніжинки та крижані візерунки з Анною та Ельзою.
  • Поділися своїми зображеннями з друзями.
  • Не забудь надіслати зображення і мені на вайбер (0978512537).

Бажаю успіхів!

 

Виконай практичне завдання на сайті МІЙКЛАС

1. На сайті МІЙКЛАС у розділі "Предмети" оберіть "Інформатика 2-4 клас, 2 клас".

2. На сторінці, яка відкрилася, оберіть тему 3: "Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок у послідовностях".

3. Опрацюйте теорію: "Поняття послідовності".

4. Виконайте тестові завдання.

 

Copyright MyCorp © 2020
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Які почуття у вас залишаться після закінчення школи?
Всого відповідей: 534
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0