Середа, 23.09.2020, 11:42
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930






 Інформатика 6-Г клас

 

Інформатика

 

27.04.-08.05.2020

Тема. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

 

Приклад створення проєкту 

 

Виконайте дані завдання у робочому зошиті (перейдіть за посиланням)

ЗАВДАННЯ

 

21.04.-24.04.2020

Тема. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі

1. Опрацювати презентацію. Виписати визначення в робочий зошит.

2. Виконати практичну роботу. Прейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Скретч онлай. Посилання на практичну роботу ⇒ Практична робота

 

3. Виконайте дані завдання у робочому зошиті

 

13.04.-17.04.2020

Тема. Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження

1. Опрацювати презентацію. Виписати визначення в робочий зошит.

2. Виконати практичну роботу. Прейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Скретч онлай. Посилання на практичну роботу ⇒ Практична робота

06.04.-10.04.2020

Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

1. Опрацювати презентацію. Виписати визначення в робочий зошит.

 

 

 

2. Виконати практичну роботу. Прейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Скретч онлай. Посилання на практичну роботу ⇒ Практична робота

31.03.2020

03.04.2020

Тема. Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. Практична робота 6

 

1. Опрацювати презентацію. Виписати визначення в робочий зошит.

 

 

2. Виконати практичну роботу. Прейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Скретч онлай.

 

 

Вправа 1. Будильник.

Завдання. Склади проект, у якому після натиснення кнопки Пуск відображається будильник із зворотним відліком часу через 1 секунду від 5 до 0, після чого на сцені проекту з'являється дзвінок і звучить мелодія будильника.

 

  1. Завантаж середовище Скретч онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu/. Вилучи об'єкт Рудий кіт і додай до проекту об'єкт – зображення будильника, яке завантаж з Інтернету (для цього напиши у Google “Будильник малюнок”)

  1. Додай до будильника нові образи.

  2. Відобрази значення таймера на сцені проекту.

  3. Розпочни складати програму за зразком.

  1. Встанови, у якому порядку слід використати фрагменти у програмі.

  1. Доповни програму командами так, щоб послідовно змінювалися значення показників таймера.

  2. Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програму.

Виконане завдання надіслати на електронну пошту вчителя (alinagoizha3@gmail.com)

 

 

3. Розв'яжіть завдання. Відповіді запишіть у робочий зошит.

(17.03.-20.03.2020)

Програмне опрацювання події

 

1. Опрацювати презентацію. Виписати визначення в робочий зошит.

 

2. Виконати практичну роботу. Прейдіть за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Скретч онлай.

Завдання. Створи проект Віхола, у якому зі сніжинок різного розміру утворюються нові сніжинки – клони, що рухаються сценою випадково, збільшуючи та зменшуючи свій розмір.

 

1.Завантаж середовище https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Вилучи об'єктРудий кіт і додай до проекту об'єкти Сніжинки.

2. Зміни розміри сніжинок, використавши інструменти 

3. Склади програму для події натиснуто зелений прапорець, за допомогою якої створюють клон з об'єкта Сніжинка (Snowflake).

4. Передбач опрацювання події створення клона, при настанні якої сніжинка переміщується та змінює свій розмір. Використай у програмі подані на малюнку команди.

5. Додай до інших об'єктів проекту подібні скрипти. Внеси потрібні зміни в деякі команди.

6. Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізовує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програми для об'єктів.

Виконане завдання надіслати на електронну пошту вчителя (alinagoizha3@gmail.com)

 

Copyright MyCorp © 2020
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Чому я ходжу до школи?
Всого відповідей: 575
Статистика

Онлайн всього: 28
Гостей: 28
Користувачів: 0