Вівторок, 17.09.2019, 18:44
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30






 Логопед
 
Ткач Ольга Сергіївна
Вчитель-логопед

Звання  методист, категорія – вища
БЗШ  №6 кабінет №31-а

ПОРТФОЛІО





Графік роботи
Понеділок    14.00   -   18.00

Вівторок       11.30   -   15.00

Середа          14.00   -   18.00

Четвер           11.30   -   15.00

П’ятниця      11.30   -   14.30

                 

Основним завданням логопедичного пункту є усунення різних порушень усного і писемного мовлення, запобігання різних відхилень мовного розвитку учнів, пропаганда логопедичних знань серед педагогів та батьків.
У своїй діяльності логопед керується Законами України „Про загальну середню освіту”, „Положенням про логопедичні пункти системи освіти”  від 13.05.1993 №135 та забезпечують виконання рекомендацій Київської обласної психолого-медико-педагогічної  консультації.


Інформація
для вчителів



Батькам

Учням

На логопедичному пункті комплектуються такі групи дітей:

  • з вадами читання і письма, зумовленими порушеннями мовного розвитку;
  • з відхиленнями фонетичного, лексико-граматичного розвитку (нерізко виражений загальний недорозвиток мовлення);
  • з фонетико-фонематичними порушеннями мовлення;
  • із заїканням;
  • з вадами вимови окремих фонем;
  • з дизартрією, алалією, ринолалією.
На логопедичному пункті одночасно працює 25 – 30 дітей.

Проект, над яким працює логопед Ткач О.С.
Методичні рекомендації щодо логопедичної корекції емоційно-образного та виразного зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку загальноосвітньої школи

Робота над технікою мовлення учнів – це не лише виправлення „звукових помилок”, а й постійне активне підвищення їхньої розмовної культури, підготовка їх до виразного мовлення і читання. Бо кожний голосний і приголосний є свого роду нотою, яка займає своє місце в звуковому акорді слова і виражає ту чи іншу частину душі, що пробивається через це слово. Ось чому й робота над удосконаленням фонетичного боку мови не може обмежуватися механічними вправами мовного апарату, але повинна спрямовуватися так, щоб навчити відчувати кожний окремий звук слова, як зброю художньої виразності.
К.С. Станіславський


Мова моєї сестри

В мене є сестра мала,
В неї мова є своя.
І не раз за нею в лад
Я повторюю слова.
Як альбома відкриваю –
Не малюю, а „маляю”.
Руки милом не шурую,
А гарненько „шурю-бурю”.
З неба легко їй, звичайно,
„Сьоня” й „Міся” я дістану.
У дворі ганяю „няму” –
Може, футболістом стану?
В гості кличе нас „бабася” –
Буде там смачна „кабася”.
Як захочемо ми „гаму”,
То обоє кличем:- „мамо!”
Отака сестра Мартуся.
Я із нею разом вчуся:
Хочу слів новеньких знати,
Щоб розмови шифрувати.
Олеся Вовчар
Поради учням, які прагнуть гарно розмовляти

1. Систематично відвідуй логопедичні заняття.

2. Будь уважним, виконуй всі інструкції логопеда.

3. Слідкуй за вимовою на кожному занятті.

4. Багато працюй вдома над своїми вадами.

5. Дотримуйся рекомендацій логопеда.



Copyright MyCorp © 2019
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Які почуття у вас залишаться після закінчення школи?
Всого відповідей: 321
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0