Вівторок, 20.11.2018, 23:43
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930






 Соціальний педагог
IMG_7071.jpg      Соціальний педагог

Джаран Ніна Семенівна 

 

Діти – наше майбутнє.
Те, чого навчаються учні у класі, стає нормою життя наступного покоління, що посіється  навколо дитини, з тим вона піде у доросле життя. Найголовнішим для соціального педагога – ЛЮБОВ до дітей, бажання допомогти їм у складних життєвих обставинах. Об’єднання зусиль родини, школи, громадськості для надання допомоги дитині  - основне завдання соціально-психологічної служби у школи, інтегрований підхід щодо супроводу учнівської молоді в сучасних умовах.

Графік роботи

Понеділок

8.00 – 13.00

 

13.00-13.30

13.30 - 15.00

 

 

15.00 - 16.00

Робота з педагогами, учнями і батьками( консультування, соціометрія, психологічна просвіта)

Обід

Робота в Проекті «Впевнений старт: програма соціальної інтеграції молоді, позбавленої батьківського піклування (МБО «Партнерство кожній дитині»).

Навчальна діяльність.

Індивідуальна робота з дітьми соціально незахищених категорій

Вівторок

8.00 - 12.00

12.00 – 13.00

13.00 – 15.00

15.00 – 16.00

Індивідуальна та психодіагностична робота з учнями.

Обстеження умов проживання сімей, що виховують дітей-інвалідів та дітей з психофізичними вадами та надання допомоги батькам.

Індивідуальне та групове консультування  учнів, педагогів та батьків.

Середа

8.00 – 11.00

13.00 – 15.00

15.00 – 16.00

 

Організаційно-методична робота.

Міські навчально-методичні семінари та наради

Перевірка відвідування школи учнями «Групи ризику» та аналіз їх успішності в навчанні.

Четвер

8.00 – 10.00

 

10.00 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

13.00 – 13.30

13.30 – 14.30

 

14.30 – 16.00

Робота з опікунами, збір письмових звітів про виконання опікунських

обов’язків .

Зв’язки з громадськістю, сприяння оздоровленню та відпочинку соціально-незахищених категорій та дітей,які мають статус потерпілих внаслідок аварії.

Організаційно-корекційно-відновлювальна та розвивальна робота.

Обід

Психологічна просвіта

Індивідуальна та групова психодіагностична робота з учнями.

Засідання  профілактичної комісії.

Години психолога,лекції,семінари – практикуми,тренінги,анкетування

П’ятниця

8.00 – 10.00

10.00 – 13.00

13.00 – 13.30

13.30 – 14.30

14.30 – 15.00

15.00 - 16.00

Організація навчально-методичної роботи. Робота в бібліотеці,  самопідготовка та самоосвіта.

Обід.

Планування роботи.

Надання  консультацій учням  щодо вирішення поточних проблем.

Інноваційна діяльність,робота за проектами

 

Конвенція ООН про права дитини
 
Громадянські права
  • Право на ім'я та національність
  • Право на самобутність
  • Право на життя
  • Право на захист від фізичного насильства
  • Право на приватне життя
Політичні права
  • Свобода думки
  • Свобода висловлювання
  • Свобода зібрань, переконань та віросповідання, вільний  доступ до інформації
Економічні права
  • Захист від експлуатації
Соціальні права
  • Право на освіту
  • Право на охорону здоров'я
  • Право на соціальне забезпечення
Культурні права
  • Відпочинок, дозвілля, участь вкультурному та мистецькому  житті
Специфічні права
  • Не розлучатися з батьками
  • Право на гру
  • Особливі потреби
Знай і захищай свої права

Життя - це найбільша цінність. Кожна людина несе відповідальність за свої дії та вчинки. Вибір щляху вирішення труднощів та проблем впливає на подальші життєві кроки. У наших власних руках є можливість подбати про свою безпеку -  знати свої права та шляхи їх захисту, знати та  використовувати на практиці правила безпечної поведінки.




 

Мої правила безпеки

  • Я знаю напам'ять мою адресу, номер телефону та імена батьків і завжди спілкуюсь зі своїми родичами. Коли мені необхідно відлучитися, я скажу, куди йду і коли збираюсь повернутися. У разі запізнення я зателефоную.
  • Якщо мені необхідно кудись піти, я піду не один/одна, а з товаришем/кою. У такому разі ми зможемо допомогти один/одна одному/одній не потрапити у біду.
  • Я нікуди не йду з незнайомими людьми та нічого у них не беру.
  • Я ніколи не сідаю в автомобіль до незнайомих людей.
  • Я нікому не дозволяю доторкатися до мене. Якщо ж хтось спробує доторкнутися до мене, я голосно і твердо скажу: "Ні!". Покличу на допомогу.
  • Якщо зі мною трапиться щось недобре, я негайно розкажу тим людям, яким я довіряю, хто піклується про мене і хоче, щоб я був/була в безпеці.
  • Я знаю напам'ять усі адреси, номери телефонів та імена людей, яким я довіряю. Люди, яким я довіряю - це мої батьки, чи хтось інший, хто піклується про мене і хоче, щоб я був/була у безпеці.
  • Я маю номери телефонів дільничного інспектора, соціальної служби та теле¬фону довіри.
  • Я нікому не дозволяю принижувати та ображати мене.
  • Я не ходжу в пізний час один/одна по вулиці.
  • Я ніколи не розмовляю з незнайомими людьми, нікуди з ними не йду, нічого у них не беру, не сідаю до них в автомобіль.
  • Якщо мені загрожуватиме небезпека, я буду тікати, кричати, привертати до себе увагу і  не сяду з незнайомцями до ліфта.
  • Я не впускаю в помешкання незнайомців, якщо я один/одна вдома.
  • Я не дозволю  собі  використати мене у корисних цілях   і не розміщую у Інтернеті свої фотографії, номери телефонів та не призначаю  віртуальних
    зустрічей.
  • Якщо мені  запропонують стати фотомоделлю чи провести час у товаристві
    незнайомих людей, передати за винагороду пакунок з невідомим вмістом, я
    буду обережною, бо за цим може приховуватись втягнення до проституції,
    розповсюдження наркотиків, використання в порнографії.
Я хочу бути щасливим і здоровим

  • Я знаю, де знаходиться моє свідоцтво про народження.
  • Якщо зі мною трапиться щось недобре, я негайно розкажу людям, яким я довіряю.
  • Я чітко та послідовно знаю, що буду робити, куди зателефоную, піду, кому розповім, якщо зі мною трапиться щось недобре.
Я пам’ятаю номери термінової  допомоги у надзвичайних ситуаціях (для всіх мобільних операторів безкоштовно на території України):
112 - номер для дзвінків у надзвичайних ситуаціях (з'єднання з пожежною охороною, міліцією, швидкою медичною допомогою);
101 - пожежна охорона;
102 - міліція;
103 - швидка медична допомога;
104 - служба газу.

 
Якщо у мене є питання, я зателефоную: на Національну „гарячу лінію" 88005002250 або звернусь по Інтернету – www.lastrada.kіеv.uа.

Кабінет анонімного обстеження на СНІД: м. Біла Церква, бульвар Олександріївський, 171-а тел.6-65-83.

м.Біла Церква «Телефон Довіри» тел.-0-0-0 з17 год. до 20 год. консультації надаються анонімно та безкоштовно понеділок - юрист, четвер - психолог, п’ятниця – нарколог.

Білоцерківський міський Центр соціальної служби для молоді – бульвар
Олександріївський, 107а, телефон для довідок  4-61-13.


Я завжди буду слідувати цим правилам
 

 

 

Методична скарбничка

Матеріали на допомогу класним керівникам

 

 

    Соціально-педагогічний патронаж

Урок-презентація

   Урок-презентація для учнів 11-Б класу на тему:  «Законодавче забезпечення в Україні захисту дитини від жорстокого поводження. Профілактика жорстокої поведінки». Захід підготували тапровели соціальний педагог Джаран Н. С. та практичний психолог Черненко В. Л..

    Учні були ознайомлені з основними законами щодо захисту дитини в Україні, видами насильства та проявами насильницької поведінки в соціумі. Учні отримали багато нової  інформації, обговорюючи її під час заходу.

 

Проект "Мистецтво жити разом"  

  Презентація проекту «Мистецтво жити разом», метою якого є впровадження програми учнівського посередництва у практику розв’язання міжособистісних учнівських конфліктів, суперечок між школярами і вчителями; набуття досвіду посередництва для регулювання конфліктних ситуацій у позашкільній діяльності.

   Соціальний педагог Джаран Н. С. та практичний психолог Черненко В. Л. спільно з представниками Ради соціального захисту та Комісії правозахисту обговорили план роботи на 2016/2017 навчальний рік. Головою Ради профілактики з попередження правопорушень серед неповнолітніх обрано учня 9-Б класу Бакуна Нікіту.

 

 

Педагогічний консиліум

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ «Адаптація учнів п’ятих класів до нових умов навчання. Проблеми наступності у навчанні».

 

Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості,

розуміти її думки, переживання,

бережно доторкнутися до її серця.

В. О. Сухомлинський

 

   Метою психолого-педагогічного консиліуму було обговорення основних проблем, які виникли в процесі адаптації учнів 5-их класів; визначення напрямків спільних дій адміністрації школи, вчителів та психолога з метою успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.

   Завдання заходу:

 

  1. Виявлення характеру і причин виникнення труднощів у процесі адаптації учнів 5-го класу.

  2. Розробка конструктивних методів і прийомів для вирішення проблем адаптації.

  3. Висвітлення проблем самооцінки, мотивації, особистісних пізнавальних та інших інтересів, емоційного настрою учнів 5-го класу.

  4. Формування спільної роботи педколективу в період адаптації 5-го класу.   

    Учасники консиліуму заслухали інформацію психолога школи В. Л. Черненко, соціального педагога Н. С. Джаран та медичного працівника про психологічний клімат, соціальний паспорт та стан здоров’я в учнівських колективах 5-х класів. Класні керівники Новохацька О.С., Нетреба К. В., Путілова Л. О., Лісова Т. І. в своїх виступах розповіли про шляхи, які вони використовують для спрямування навчально-виховного процесу щодо розвитку творчих здібностей, дисциплінованості, самостійності учнів. У своєму виступі директор школи Н. В. Верис схвально відгукнулася і про роботу вчителів початкових класів, і вчителів-предметників у спрямуванні навчальних занять на підвищення рівня навченості учнів та створенню високого рівня організації класного колективу. В кінці консиліуму було вироблено рішення з даної проблеми.

 

Правова абетка для школярів

   27 січня 2017 року в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6 для учнів 7-А класу відбулося заняття з вивчення Конвенції ООН про права дитини «Правова абетка для школярів».

   Учні були ознайомлені з основними законами щодо захисту прав дитини в Україні, що гарантуються Конвенцією ООН про права дитини, яка була ратифікована Верховною Радою України, закріплена Конституцією України.  Учні отримали багато нової  інформації, обговорюючи її під час заходу. Соціальний педагог школи Джаран Н.С. та практичний психолог Черненко В.Л. ознайомили учнів із їхніми правами, що гарантуються законом та сприяли вихованню  пошани до законів України.

    Під час заходу діти в ігровій формі, на основі казок та різних життєвих ситуацій мали змогу визначити найважливіші права дитини. Як підсумок усього, записали свої пропозиції до проекту «Що може зробити кожна дитина для захисту своїх прав?»

 

Copyright MyCorp © 2018
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Які почуття у вас залишаться після закінчення школи?
Всого відповідей: 310
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0