Вівторок, 12.12.2017, 23:46
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031



 
 Сторінка психолога
Психологічна служба

 

ОДА ШКІЛЬНОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Нелегкий шлях психолога, тернистий,
Є на шляху чимало перешкод.
А до дитячих душ,часом закритих,але чистих,
Доводиться шукати свій душевний код.
Тоді цікаві оченята
Стають, як вогники іскристі.
А для психолога це є найкраще свято,
І світ тоді – яскравий і барвистий!
Буває так,що з-за дрібниці
Трагедію дитина розіграє.
Таку страшну,що й не присниться.
Чого в житті лишень в нас не буває!
Для того маємо метку ми зброю,
Вона страхи поможе подолати

Словами,звісно,і без бою,
Як робить то звичайна мати.
Якщо надумав хтось, що він найкращий,
Сильніший всіх, на тлі його усі – відтінки.
В руках психолога дитина не пропаща.
Досліджуємо ми тоді самооцінку.
Не зазнаватись, не займатись самоїдством
Навчить психолог кожного,хто схоче
І поважать навколо все живе єство
Без зайвих слів, по – доброму, охоче.
Нагадаємо ми правило, що зветься «Золоте»,
А в ньому просто все й про те,
Що до людей так ставиться треба,
Як ти хотів, щоб ставилися до тебе.
 
Черненко Вікторія Леонідівна
практичний психолог
категорія вища
БЗШ І-ІІІ ступенів №6
 

Графік роботи
Понеділок     800 - 1600
Вівторок        800 - 1600
Середа           800 - 1600
Четвер           800 - 1600
П’ятниця       800 - 1600
 


 У своїй діяльності психолог керується Законом України «Про загальну середню освіту», Положенням про психологічну службу системи освіти України, Етичним кодексом психолога.

 

 

Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби

 

 

 

 

Основною метою психологічної служби є підвищення ефективності навчально-виховного процесу та захист соціального і психічного здоров’я всіх його учасників.
Проблема, над якою працює психолог: «Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи школи».
Проект, над яким працює психолог: «Вплив психофізіологічних особливостей на розвиток мовлення учнів початкової школи».

 


Якщо дитина пішла до першого класу…
В житті всіх батьків буває цей день – дитина вперше йде до школи. Це завжди є незабутнім святом для всієї сім’ї. Але  дуже швидко це свято обертається на тисячу проблем і питань, адже дитина перегорнула зовсім нову сторінку у книзі життя. Вирішити їх – допоможуть поради нашого психолога.
1. Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо дрібні, не вживайте образливих слів.
2. Не підганяйте дитину. Розраховувати час – ваш обов’язок.
3. Не випроваджуйте дитину в школу без сніданку: в школі вона багато працює, витрачає сили.
4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, без подібних застережень: «Дивись, поводь себе гарно!», «Щоб не було поганих оцінок!» тощо.
5. Забудьте фразу «Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї запитання, дайте їй розслабитись після важкого робочого дня. Коли ж дитина пришла збуджена і хоче з вами поділитися, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте.
6. Якщо дитина замкнулась у собі, щось її турбує, не наполягайте на поясненні,нехай заспокоїться.
7. Зауваження вчителя вислуховуйте у відсутності дитини, а вислухавши не поспішайте. Говоріть з нею спокійно.
8. Після школи дитина не повинна одразу сідати за виконання завдань, необхідно 2-3 години відпочинку. Найпродуктивніший час для виконання завдань – від 15-ї до 17-ї години.

9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хвилин праці необхідно відпочити 10-15 хвилин.
10. Давайте  дитині працювати самостійно. стійте над нею. При необхідності допоможіть їй, підтримуйте її словами: « Ти все вмієш», «Давай поміркуємо разом».
11. При спілкування з дитиною не вдавайтесь до виразу: «якщо ти будеш добре вчитись, то…».
12. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути її справи.
13. У сім’ї повинна існувати єдина тактика спілкування дорослих  з дитиною. Всі суперечки щодо її навчання та виховання вирішуйте без неї. Частіше звертайтесь до літератури для батьків.
14. Звертайте завжди увагу на стан здоров’я дитини. Найчастіше,головний біль чи поганий настрій – це об’єктивні показники втоми.
15. Пам’ятайте, що навіть діти 7-8 років люблять казки та пісні – особливо перед сном.

Не лінуйтесь давати це дітям!!!  

 

 

 Чи талановита ваша дитина?



Цей тест проводиться з дітьми 7—13 років.
Слід лише відповісти «так» або
«ні» на наступні запитання.
Кожне «так» дає один бал.

1. Чи трапляється дитині знаходити незвичайне застосування яко­гось предмета?

2. Чи змінює вона свої схильності?

3. Чи любить малювати абстрактні картинки?
4. Чи любить малювати неіснуючі предмети?
5. Чи любить фантастичні історії?
6. Чи складає розповіді або вірші?
7. Чи любить вирізати вигадливі фігури з паперу?
8. Чи зробила коли-небудь те, чого не знала, або те, чого не існує?
9. Чи виникає в неї бажання щось переробити на свій смак?
10. Чи боїться темряви?
11. Чи винайшла коли-небудь нове слово?
12. Чи вважала це слово зрозумілим без роз'яснень?
13. Чи пробувала переставляти меблі за власним смаком?
14. Чи був удалим цей задум? 15. Чи використовувала коли-небудь якусь річ не за її призначенням?
16.  Коли ваша дитина була маленькою, чи відгадувала вона при­значення різних предметів?
17. Чи покладається у виборі одягу на ваш смак?
18. Чи є в неї свій внутрішній світ, недосяжний для оточуючих?
19. Чи шукає пояснення тому, чого ще не розуміє?
20. Чи часто просить пояснити незрозумілі явища?
21. Чи любить читати книжки без ілюстрацій?
22. Чи винаходить власні ігри або розваги?

23. Чи пам'ятає та розповідає свої сни або пережиті враження?

Від 20 до
23 балів. Ваша дитина дуже кмітлива, має власні думки з того чи іншого приводу, їй варто допомагати у цьому.
Від 15 до 19 балів. Ваша дитина не завжди виявляє свої здібності. Вона спритна і кмітлива, лише коли чим-небудь зацікавлена.
Від 9 до 14 балів. У
дитини спостерігається кмітливість, достатня для багатьох галузей
знань, де власний погляд на речі не обов'язко­вий. Однак для занять
творчою діяльністю її бракує.
Від 4 до 8 балів. Ваша дитина виявляє творче мислення лише при досягненні важливої для неї мети. Вона більш схильна до практичної діяльності.
Менше 4 балів. Дитині не вистачає винахідливості, але вона може досягти успіху як добрий виконавець, навіть у складних професіях.

 

Не розчаровуйтесь, якщо результати тестування не відповідають вашим очікуванням, адже дитина змінюється, у неї ще все попереду. Зверніть увагу на наступні рекомендації психологів щодо розвитку творчих можливостей вашої дитини:

 

• Визнавайте раніше невизнані або невикористані можливості дитини.

• Підтримуйте бажання дитини працювати самостійно.
• Не втручайтеся в процес творчої діяльності сина або дочки.
• Давайте дитині свободу вибору галузі й методів досягнення мети.

 

Поради для батьків: «Як розвивати творчі здібності своїх дітей»

  1. Не обмежуйте дитину шкільними рамками, а розвивайте її інтереси та ставте перед нею нові, захоплюючі завдання.
  2. Приділяйте увагу проблемі розвитку та вихованню дитини, читайте спеціальну літературу, звертайтеся за допомогою до спеціалістів.
  3. Намагайтесь присвятити деякий час старанному спостереженню за дитиною, її інтересами та повсякденними заняттями. Це допоможе визначити направлення, в які найкраще вкладати час та сили. Нехай допитливість дитини допоможе вам визначити, які інтереси треба розвивати та які завдання ставити.
  4. Для розвитку інтересу дитини до певного виду занять необхідно враховувати здібності, можливості та індивідуальність дитини.

 

Рекомендації психолога

батькам учнів початкової школи

щодо розвитку творчих здібностей  дітей

  1. Створіть дитині затишні та безпечні психологічні умови для пошуків.
  2. Підтримуйте здатність дитини до творчості й висловлюйте співчуття при невдачах. Уникайте негативного оцінювання творчих ідей дитини.
  3. Терпляче сприймайте найдивовижніші її ідеї, уважно ставтесь до будь-яких запитань дитини. Намагайтеся відповідати на всі запитання, навіть, якщо вони здаються безглуздими. Поясніть, що на більшість її запитань не можна відразу відповісти. Для цього потрібен час і терпіння. Дитина має навчитися перебувати в інтелектуальному напруженні, не уникати ідей, які цьому сприяють.
  4. Надавайте дитині можливість побути на самоті. Надмірна опіка заважає творчості. Бажання та її цілі належать дитині, отож інколи допомога батьків може сприйматися як «порушення кордонів» особистості.
  5. Допоможіть дитині створити систему цінностей на основі не лише власних поглядів, а й думок інших людей.
  6. Створіть дитині умови для задоволення основних людських потреб (почуття безпеки, поваги до себе та навколишніх), оскільки людина, енергія якої спрямована лише на це, має менше можливостей сягнути високого рівня розвитку.
  7. Знайдіть слова підтримки для нових творчих починань дитини, не критикуйте її перших починань, навіть невдалих. Щиро ставтеся до дитини: намагайтеся діяти не лише для себе, а й для тих, кого любите.
  8. Допомагайте дитині стати «поміркованим авантюристом», інколи покладатися на ризик та інтуїцію: найімовірніше, що саме це допоможе зробити справжнє відкриття.
  9. Підтримуйте необхідну для творчості атмосферу, допомагаючи дитині уникнути несхвалення навколишніх, соціальних негараздів, негативної реакції однолітків. Дитина, позбавлена позитивного творчого виходу енергії, може спрямувати її в небажаному напрямі.
  10. Допоможіть дитині знайти собі товариша за віком і з такими самими здібностями, що й у неї, аби позбутися самотності та дефіциту спілкування.

Урок-презентація

     Урок-презентація для учнів 11-Б класу на тему:  «Законодавче забезпечення в Україні захисту дитини від жорстокого поводження. Профілактика жорстокої поведінки». Захід підготували та провели соціальний педагог Джаран Н. С. та практичний психолог Черненко В. Л..

    Учні були ознайомлені з основними законами щодо захисту дитини в Україні, видами насильства та проявами насильницької поведінки в соціумі. Учні отримали багато нової  інформації, обговорюючи її під час заходу.

 

Психологічний гурток "Пізнай себе"

 

      10. 09. 2017 року  - Всесвітній день запобігання самогубствам або Всесвітній день запобігання суїциду – проводиться за ініціативи Міжнародної асоціації запобігання самогубствам (МАПС) при активній підтримці Всесвітньої організації охорони здоров’я та під патронатом Організації Об’єднаних Націй. Всесвітній день запобігання суїциду, за задумом представників Міжнародної асоціації запобігання самогубствам, покликаний привернути увагу влади та громадськості до цієї проблеми.

    Суїцидальна поведінка – це не лише медична чи психологічна проблема. Причини такого складного феномену, як суїцид, включають в себе соціальні, економічні, психологічні, культурні, релігійні і медичні фактори ризику. Профілактика суїцидальних дій є комплексним завданням, виконання якого можливе за ефективної взаємодії різних структур суспільства, має бути забезпечено комплексним підходом та виробленням конкретної превентивної стратегії.

Copyright MyCorp © 2017
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Чи подобається вам сайт школи
Всого відповідей: 414
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0