Четвер, 19.04.2018, 21:38
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30






 Українська література

Українська література 5-В клас

Українська література 8-А клас

Українська література 8-В клас

5 класи

1. Дочитати повість Зірки Мензатюк „Таємниця козацької шаблі“.

2. Читати художню літературу письменників-земляків.

6-А, 6-Б, 6-В 6-Г класи

1. Прочитати уривки з трилогії про пригоди двох друзів „Тореадори з Васюківки“ Всеволода Нестайка.

2. З теорії літератури: вивчити, який твір називається пригодницьким, що таке повість, які явища й образи називаються комічними.

3. Письмово поділитися враженнями про прочитані розділи повісті.

7-А, 7-В класи

1. Виразно читати й аналізувати вірші Ліни Костенко: „Дощ полив...“, „Кольорові миші“.

2. Вивчити напам’ять поезію Ліни Костенко „Крила“.

7-Б клас

1. Вивчити напам’ять поезію Ліни Костенко „Крила“.

2. Вивчити напам’ять поезію Василя Симоненка „Ти знаєш, що ти - людина“.

3. Підготуватися до контрольної роботи: перечитати твори Гр.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого, Л.Костенко.

8-А, 8-Б класи

1. Прочитати повість „Дорогою ціною“ М. Коцюбинського.

2. Письмово: біографія (стор. 178 - 181);  відповідь на питання № 11 (стор. 201); вправа „Будиночок“ № 1.

8-В класи

1. Прочитати повість „Дорогою ціною“ М. Коцюбинського.

2. Порівняй мрії Остапа про майбутнє та його життя за Дунаєм (письмово).

3. Поясни, що означають Остапові слова: „Дорого заплатив я за волю, гірку ціну дав...“ (письмово).

9-А клас

1. Прочитати поему Т.Г. Шевченка „Сон“ („У всякого своя доля“). Вивчити напам’ять уривок із твору.

2. Прочитати поему Т.Г. Шевченка „Кавказ“. Уміти аналізувати твір.

9-Б клас

1. Прочитати послання Т.Г. Шевченка „І мертвим, і живим, і ненародженим...“. Вивчити напам’ять уривок із твору (від слів „Якби ви вчились так, як треба...“ , закінчуючи словами „Степом укривалася“).

2. Прочитати у підручнику матеріал на стор. 236 - 239.

3. Виписати з послання слова, які стали крилатими. Пояснити їх зміст.

9-Б клас

1. Прочитати поему „Гайдамаки“, „Катерина“.

2. Підготуватися до характеристики образів.

10-А клас

Завдання

10-Б клас

1. Опрацювати статтю підручника (стор. 181-191): біографія Василя Стефаника. Творчий доробок письменника.

2. Прочитати новелу „Камінний хрест“.

3. Відповісти на запитання підручника (стор. 194-195, усно).

4. Власне висловлення: „Чи є актуальною в сучасній Україні проблема, порушена в новелі „Камінний хрест“ (письмово).

55. За бажанням: переглянути кінострічку режисера Л.Осики „Камінний хрест“ або „Василь Стефаник. Гра долі“.

11-А клас

1. Життєвий і творчий шлях Ліни Костенко.

2. Прочитати роман „Маруся Чурай“. Осуд дріб’язковості й мізерності. Любов і зрада в романі. Образи Гриця Бобренка, Гордія Чурая, Вишняків.

3. Прочитати поезії Ліни Костенко, аналізувати їх:

  • „Пастораль ХХ сторіччя“
  • „Українське альфреско“     (напам’ять)
  • „Життя іде і все без коректур...“
  • „Вже почалось, мабуть, майбутнє...“
  • „Доля“
  • „Страшні слова, коли вони мовчать“     (напам’ять)
  • „Я вранці голос горлиці люблю“
  • „Світлий сонет“
  • Хай буде легко“
  • „Недумано, негадано“

 

Copyright MyCorp © 2018
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Які почуття у вас залишаться після закінчення школи?
Всого відповідей: 304
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0