Четвер, 24.09.2020, 01:20
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930






 Українська література 7-Б клас

Тема.    Володимир  Івасюк

              (пісенна  творчість)

1.Послухайте ювілейну пісню (50 років) “Я піду в далекі гори”:

  

2. Пісня “Водограй”:

   

14.05.2020

Тема.    КОНТРОЛЬНИЙ  ТВІР

На одну з тем:

1) Богатир Карпат Іван Сила;

2) Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка АБО Володимира Івасюка.

!! Обсяг роботи: 6-7 реч.+2-і короткі цитати!!

12.05.2020

Тема.      Володимир Івасюк.  Відомий украінський поет і композитор.

          “Червона рута” - одна з найвідоміших украінських пісень у світі.

             Інші пісні В.Івасюка

1. Передивіться презентацію до  уроку:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-volodimir-ivasyuk-vidomiy-ukra-nskiy-poet-i-kompozitor-chervona-ruta---odna-z-nayvidomishih-ukra-nskih-pisen-u-sviti-52328.html

2. Послухайте пісню “Червона рута”  у виконанні Володимира Івасюка:

https://m.youtube.com/watch?v=KDmk6XkRUBE

3.  Готуйтесь до ПИСЬМ. К/твору на одну з тем:

  1) Богатир Карпат Іван Сила;

  2) Пісенно-поетична творчість Андрія Малишка АБО Володимира  Івасюка (обсяг: 6-7 реч.+ 2-і короткі цитати!!!)

07.05.2020

Тема.     КОНТРОЛЬНА РОБОТА

             В.Симоненко, М.Павленко, Л.Пономаренко

                        (тестування)

1.Укажіть, у формі чого побудовано  вірш В.Симоненка “Лебеді материнства”:

 А) діалогу матері із сином;

 Б) звернення ліричного героя до читачів;

 В) спогадів ліричного героя;

 Г) монологу матері.

                                                (1 б.)

2. Укажіть ключову думку вірша   “Лебеді материнства”:

 А) Батьківщину вибирати не можна;

 Б) людина має право вибирати друзів;

 В) за дорослою людиною завжди стежать очі матері;

 Г) мати ніколи не підпустить до дитини біду.

                                                (1 б.)

3. Укажіть рядок, у якому відображено головну думку вірша

     В.Симоненка “Ти знаєш, що ти -людина?”:

 А) І жити спішити треба, кохати спішити треба;

 Б) Усмішка твоя - єдина, мука твоя-єдина;

 В) Більше тебе не буде. Завтра на цій землі інші ходитимуть люди;

 Г) Ти знаєш, що ти - людина.

                                                 (1 б.)

4. Укажіть прийом, використаний  у рядках вірша “Лебеді материнства”: 

 - “Темряву тривожили криками півні, танцювали лебеді в хаті на стіні”:                   

      А) гіпербола;   Б) метафора;

      В) порівняння;Г) іронія.

                                                 (1 б.) 

5. Шафа згадується у творі:

 А) В.Симоненка;

 Б) Б.Лепкого;

 В) Л.Пономаренко;

 Г) М.Павленко.

                                                 (1 б.)

6. Від імені “дитини війни”йде оповідь у творі:

 А) “Лебеді материнства”;

 Б) “Гер переможений”;

 В) “Русалонька із 7-В...”;

 Г) “Мишка”.

                                                 (1 б.)

7. Установіть відповідність між проблемою, порушеною у творі, і назвою твору:

 А) Жага до відкриттів

 Б) Уболівання мами за долю сина

 В) Засудження дитячоі жорстокості

 Г) Боротьба добра зі злом

                  1.“Русалонька із 7-В...”

                  2.“Гер переможений”

                  3.“Лебеді материнства”

                  4.“Гей, нові Колумби й Магеллани...”

                                                (2 б.)

8. Установіть відповідність між дійовими особами твору “Гер переможений” ТА іхнім ставленням до німців і, зокрема, до Фрідріха:

 1.“...подовгу стояли, роздивлялися прикраси зі шматочків цегли і навіть сплакували”

 2.“...цілу весну і ціле літо топтали і розкидали його грядку”

 3.“Шнель, бидлото, шнель!”

 4.“...жаліли іх і роздивлялися картки іхніх дружин і дітей”

                   А) діти

                   Б) удови

                   В) герой-оповідач

                   Г) самотні жінки

                   Д) охоронець

                                                (2 б.)

9. Проаналізуйте (за вибором) учинки  одного з героів повісті М.Павленко  “Русалонька із 7-В...” (3-4 реч.)

                                                 (2 б.)

 

05.05.2020

Тема. Андрій Малишко. Відомий украінський поет і його пісні, що стали народними. “Пісня про рушник”

1. Перегляньте презентацію до уроку:

   https://naurok.com.ua/prezentaciya-andriy-malishko-vidomiy-ukra-nskiy-poet-i-yogo-pisni-scho-stali-narodnimi-pisnya-pro-rushnik-7-klas-7358.html

2. Перегляньте презентацію до “ПІСНІ про рушник”:

  https://m.youtube.com/watch?v=mIMlPC8pFh8

3. Перечит. м-л підручника (с.244-247)

4. Вивчіть вірш НАПАМ'ЯТЬ (відповідно до програми ЗНО!!!).

5. Виконайте ПИСЬМ. завд. в зош.:

   - Назвіть важливі, на вашу думку, для поета цінності, про які йдеться у поезіі “Пісня про рушник” (3-4 поширені реч.)!!

30.04.2020

Тема. Морально-етична проблематика повісті “Іван Сила”

1.Прочитайте конспект уроку:

  https://naurok.com.ua/urok-moralno-etichna-problematika-tvoru-dobro-i-zlo-druzhba-i-lyubov-chesnist-i-pidstupnist-o-gavrosh-neymovirni-prigodi-ivana-sili-33466.html

2.Виконайте УСНО тестові завдання для самоперевірки (за змістом твору).

3.Особливу увагу зверніть на ХВИЛИНКУ-ЦІКАВИНКУ.

4.Письмово дайте відповідь на запитання “Чого навчає повість О.Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили”?(4-5 реч.)!!!

                        УВАГА!

5.Буктрейлер до книги:

 

21.04.-30.04.2020

Тема. Олександр Гаврош. “Неймовірні пригоди Івана Сили”

         (повість про пригоди украінсько-

          го силача, що став чемпіоном

          Європи з кількох видів спорту,

          об'іздив пів світу, здобувши без-

          ліч перемог)

                             План

1.Коротко про письменника:

 

2.Прочитайте повість за підручн. (с.221-240)!!!

3.Опрацюйте статтю з підручн. (с.241-

242):“Історія про найдужчу людину світу”.

4.УСНО дайте відповіді на запитання

    (с.242-243).

5.За бажанням, перегляньте фільм:

   https://m.youtube.com/watch?v=zQIAnUMZ4HU

16.04.2020

Тема. Олена Теліга - лицар духу 

            украінського героізму.

           “Сучасникам” як моральний

                 заповіт нащадкам

1.Послухайте поезію“Пломінний день”

                      (Олена Теліга):

https://m.youtube.com/watch?v=X3LFX86VUvw

2.Ознайомтесь із життям талановитоі

   укр. поетеси, переглянувши відео-презентацію:

https://m.youtube.com/watch?v=1yQ5WfqEqQY

3.Перечит. статтю в підручн.(с.216).

4.Навчіться виразно читати поезію “Сучасникам”:

https://m.youtube.com/watch?v=NW7q9YqdeMs

5.Скориставшись матеріалом статті з підручн. (с.218), навчіться аналізувати поезію О.Теліги “Сучасникам”!

6.Випишіть у зош. (с.218) 2-3 реч. про роль укр. жінки в житті націі!!!

14.04.2020

Тема. Олег Ольжич - поет національного героізму.

         “Захочеш - і будеш...”(поезія)

                 Завдання до уроку:

1.Перегляньте цікавий відеофільм:

 

2.Навчіться виразно читати поезію:

3.Навчіться розповідати про життя та творчість митця.

4.Дайте письм. відповідь на запитання: Найбільше в біографіі О.Ольжича мене вразило... (3-4 реч.)!!!

 

07.04.-09.04.2020

Тема. Любов Пономаренко.

           “Гер переможений”

            Завдання до уроків:

1.Перечит. конспект до уроку:

https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-lyubov-ponomarenko-ger-peremozheniy-naskrizniy-gumanistichniy-pafos-noveli-3346.html

2.Прочит новелу“Гер переможений”

   (підручн.:с.204-206).

3.Зробіть запис у зошиті (у конспекті

    виділено червоним кольором 6 пун-

    ктів“Запис у зошиті”)!!!

4.Завчіть ТЛ: новела (с.207).

5.Уявіть, що ви зустрілися з доньками

   Фрідріха. Розкажіть ім про іхнього

   батька (письм. 6-7 реч.)!!!

 

02.04.2020

Тема.  Урок позакласного читання. Степан Васильченко. “Приблуда”

           Завдання до уроку:

1.Перечитайте конспект уроку

https://naurok.com.ua/7-klas-ukra-nska-literatura-upch-s-vasilchenko-problema-dityacho-bezpritulnosti-v-opovidanni-pribluda-40894.html

 

2.Прочит. твір “Приблуда”.

3.Напишіть мініатюру “Яким я хочу

    бачити цей світ?”(6-7 реч.)!

17.03-31.03.2020

Тема. Марина Павленко. “Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських”

        Завдання до уроків:

1)Прочит. повість за підручником (с.179-201).

2)Опрацювати матеріал підручн.:

справжнісінька сучасна казка (с.201-202);

літературознавчий словник (с.203).

3)Скласти усний твір-мініатюру про цікаву історію, яка трапилася з кимось із ваших предків.

Copyright MyCorp © 2020
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Чому я ходжу до школи?
Всого відповідей: 575
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0