Неділя, 20.09.2020, 11:00
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930






 Українська мова 7-Б клас

Українська мова 7-Б

18.05.2020

Урок 2. ВИГУК як особлива частина мови

18.05.2020

Контрольна робота>>>

 

14.05.2020

Тема. Правопис часток

 

1.НЕ та НІ з різними частинами мови:

  

2. Перечит. м-л підручн. (с.186-187).

3. Правопис часток (разом, окремо, через дефіс):

 

4. Перечит. м-л підручн. (с.183-185).

5. Виконайте вправи: 528 (l завд.), с.185;впр.531(КОНТРОЛЬНЕ списування:  оцінку буде виставлено у графу К/ДИКТАНТ)!!* уважно і КАЛІГРАФІЧНО запишіть текст та надішліть на перевірку * !!!

6. Готуйтесь до К/Р “Службові частини мови” (остання)!!

07.05.2020

Тема. Урок мовленнєвого розвитку

            КОНТРОЛЬНИЙ СТИСЛИЙ

                  письмовий переказ тексту-роздуму в публіцистичному стилі

1. Прочит. за підручником текст

    ВПР.613, с.231(Яка людина є  інтелігентною?)

2. На чернетці запишіть КЛЮЧОВІ слова  та складіть план тексту.

3. ВДУМЛИВО прочит. текст удруге.

4. Користуючись планом, напишіть  власними словами СТИСЛИЙ  переказ  тексту  (до 1-єі стор.):

  - спочатку на чернетці;

  - відредагуйте написане (щоб не було повторів, виділіть АБЗАЦИ);

  - в останньому АБЗ. (іх має бути 4-5) висловіть власну думку про те, ЧИ ТРАПЛЯЛИСЯ НА ВАШОМУ  ЖИТТЄВОМУ ШЛЯХУ ІНТЕЛІГЕНТНІ  ЛЮДИ (3-4 реч.)!!!

5. Каліграфічно перепишіть переказ у зошит і надішліть на перевірку.

 

04.05.2020

Контрольна робота

Тема. Прислівник (тестування)

   Завдання з вибором однієї правильної відповіді

1. Усі слова є прислівниками в рядку:

      А) вибрано, рано, зроблено

      Б) повільно, забуто, обговорено

      В) вчора, швидко, голосно

      Г) вільно, куплено, обгороджено

                                                    (1 б.)

2. Прислівник ЧАСУ подано у словосполученні:

     А) розмовляти тихо

     Б) зустрітися сьогодні

     В) співати голосно

     Г) рухатися повільно

                                                  (1 б.)

3. Пишемо із ДВОМА буквами Н:

    А) дореч...о, негар...о

    Б) впевне...о, радіс...о

    В) безпереста...о, нездола...о

    Г) непоруш...о, організова...о

                                                  (1 б.)

Завдання на встановлення відповідності

 

4. З'ясуйте ступінь порівняння та форму прислівників:

1) присл. вищого ступеня простої форми;

2) присл. вищого ступеня складеної форми;

3) присл. найвищого ступеня простої форми;

4) присл. найвищого ступеня складеної форми.

       А) найбільш грамотно, найменш вдало;

       Б) уважніше, швидше;

       В) найтепліше, найповніше;

       Г) більш виразно, менш активно.

                                                    (1 б.)

5. З'ясуйте, від якої частини мови утворено прислівники:

1) від іменників;

2) від прикметників;

3) від числівників;

4) від займенників.

      А) по-нашому, по-твоєму;

      Б) улітку, щодня;

      В) по-друге, поодинці;

      Г) сонячно, тихо.

                                                   (1 б.)

6. Запишіть прислівники, поставте (ДЕ ТРЕБА) дефіс:

   Без/кінця,  пліч/о/пліч,  по/українські,  казна/коли,  багато/багато,

   з/усіх/усюд,  вперед/таки,  до/запитання.

                                                     (1,5 б.)

7. Прочит. текст.  ВИПИШІТЬ прислівники, вкажіть їхній розряд (способу дії, якісно-означальні):

   Щоб нормально існувати, бджолам насамперед необхідні харчі - мед  і перги. Для цього комахи невтомно збирають нектар і пилок із   квітів. Проте буває, і дуже часто, коли їх  у природі немає. У такий період бджола не проти вкрасти те,  що   погано лежить. Вона намагається проникнути у володіння іншої общини, щоб поласувати чужим медом.

   Та біда невелика, якщо загарбниця прошмигне до житла.

   Внутрішня варта неминуче покарає злодійку.

                                                  (1,5 б.)

              Творча робота

8. Складіть невеличкий твір (5-6 реч.) на тему “Комп'ютери і наша сучасність”.  Використайте 2-3 прислівники. ПІДКРЕСЛІТЬ іх.

                                                                                                                           ( 4 б.)

30.04.2020

Тема. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі

1.УВАЖНО передивіться відеоурок:

2.Перечит. м-л підручн. (с.179-180).

3.Виконайте письм. вправи:

   - впр.507, с.179;

   - впр.508!!!

4.Завчіть розряди часток (с.179).

27.04.2020

Тема. Розрізнення сполучників й однозвучних слів (проте - про те, зате - за те, якби - як би та ін.)

1.Пригадайте вивчене про сполучник і групи сполучників за значенням (сурядності та підрядності), ОСОБЛИВУ увагу зверніть на РОЗРІЗНЕННЯ сполучників й однозвучних слів:

https://promovu.in.ua/conjunction/amp/

2.Перечит м-л підручн. (с.173;с.176).

3.Виконайте вправи: 490, с.173 (запишіть реч. парами;підкресліть тільки ті реч., у яких  ЩО, КОЛИ, ЯК є сполучниками);впр.504, с.177.

23.04.2020

Тема.  Написання сполучників разом та окремо

1.УВАЖНО перегляньте відеоурок:

    

2.Завчіть правила з підручн.(с.175 -176).

3.Скориставшись тренажером із правопису, виконайте вправи:

  https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/conjunction_spelling.html

ВПРАВИ: 497 (l завд.), 498 (l,ll завд.),503 (l завд.)!!!

16.04.2020

Тема. Сполучник як службова частина мови

1.УВАЖНО перегляньте відеоурок:

  https://m.youtube.com/watch?v=aT25xvgGXmw

2.Завчіть м-л підручн. (с.166, 168).

3.УСНО утворіть фразеологізми (впр.478).

4.Виконайте письм. вправи: 473 (l завд.), 474 (l завд.), 480 (l ЗАВД.: спишіть, підкресл. сполучники _ і визначте іхній вид за БУДОВОЮ)+

ll ЗАВД.: самостійно запишіть 2 прислів'я, у яких є сполучники !!!

13.04.2020

Тема. Особливості вживання прийменників

1.Пригадайте вивчене про прийменник.

2.УВАЖНО перегляньте відеоурок:

   https://m.youtube.com/watch?v=RoZcUC2lOCo

3.Завчіть м-л підручн. (с.160-165).

4.Виконайте УСНО впр. 457(с.161),  461(с.162).

5.Виконайте письм. вправи:

   459, 460(с.161);462, 464(с.162)!!

09.04.2020-13.04.2020

Тема. Написання похідних прийменників разом, окремо, через дефіс

                 Завдання до уроків:

1.Перегляньте відеоурок:

   https://m.youtube.com/watch?v=Z00tiPyT1to

2.Завчіть правила (підручн., с.158).

3.Виконайте УСНО вправи: 445, 446  (с.158).

4.Виконайте письм. вправи:

   448 (списати, запам'ятати);

   449 (l завд.);

   450, 451;

   453 (l,ll завд.)!!!

06.04.2020

Тема. Урок мовленнєвого розвитку.

            Підготовка до УСНОГО 

                  КОНТРОЛЬНОГО

            твору розповідного харак-

            теру в художньому стилі

            про виконання певних дій

            на основі власних спостере-

                         жень

               Завдання до уроку:

1.Опрацюйте тему 7 (підручн., с.224).

2.Відповідно до ОРІЄНТОВНОІ СХЕМИ

   твору-опису дій (с.225) складіть ус -

   ний твір-опис дій на основі власних

   спостережень у художньому стилі

   на ОДНУ із запропонованих тем:

   1)“Як виготовити писанку”

   2)“Як виготовити кошики з лози”

   3)“Як зробити витинанку”!!!

3.Перед тим, як скласти твір, перечит.

   корисні поради:

 

https://life.pravda.com.ua/society/2013/05/1/127877/

             ТА

4.Перегляньте відео:

https://m.youtube.com/watch?v=RLaLIYz8mWY

5.Складіть УСНИЙ твір та навчіться

   його цікаво розказувати.

             Зичу успіху!

02.04.2020

Тема. Прийменник як службова частина мови

                 Завдання до уроку:
1.Уважно перечит. конспект до уроку
 
2.Перечит. м-л підручн.(с.154-155).
3.Виконайте письм. завдання з конспекту до уроку:
    - розподільний диктант(завд.6)
    - гра “Редактор”(завд.8)
    - тести (завд. на закріплення)
                    АБО
 вправи з підручника:
- впр.438 (l завд.), с.156
- впр.440 (l,ll завд.), с.156 (НА ВИБІР)!

30.03.2020

Тема. Узагальнення й систематизація

             вивченого з теми “Прислівник”

                  Завдання до уроків:

1.Пригадати вивчене про прислівник.

2.Виконати в робочому зошиті впр.424(1, 2 завд.);

впр.429(1 завд.), с. 147-148.

3.Готуватися до контр. роб.(усно виконати тестові завд.за підручн.:с.149-150);

перевірити за допомогою відповідей

у додатку(с.252).

19.03.2020

Тема. Урок мовленнєвого розвитку.

            Складання анотаціі на книжку

            з використанням прислівників

                   План уроку:

1)Опрацюйте за підручн. тему 14 (Анотація), с.232-233.

2)Перечитайте анотаціі до книжок (с.233, вправа 620).

3)Виберіть удома одну книгу, яку ви хотіли б порадити друзям. Напишіть на цю книгу анотацію (у зош.). Використайте 2-3 прислівники.

 

16.03.2020

Тема. Написання прислівникових словосполучень

                                   План уроку:

1)Опрацюйте ТМ підручника (с.143 – 144); матеріал сторінок 200 – 201;

2)Виконайте завдання: 143, 144 (письм.), 145 (усно) на с.200 – 201;

3)Завчіть правопис прислівників (с. 201, словниковий диктант),

за підручником, с. 143 – 145.

Copyright MyCorp © 2020
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Які почуття у вас залишаться після закінчення школи?
Всого відповідей: 534
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0