Четвер, 01.10.2020, 18:49
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031






 Українське читання 1-А клас

Читання

 

18.05.-27.05.2020

Завдання

Завдання на 12.05.-15.05.2020

Конспект уроків

 

04.05.08.05.2020

Завдання

 

Завдання на 27.04.-30.04.2020

Конспект уроків

 

 

21.04.-24.04.2020

Конспект уроку

 

Завдання на 13.04.-17.04.2020

Конспект уроків

 

П’ятниця 10 квітня

Читання:  Тема уроку:  Післябукварик с.8-9.  «Діти з Бешкетної вулиці»         

1. Опрацювати  текст у Післябукварику на с.8-9.

1) Дайте відповідь на запитання:

- Як звали дітей?

- Куди  вони ходять  в суботу ?

-Що вони там купляють?

- Чому вони не беруть з собою Лотту?

- Для чого діти взяли парасольку?

- Що запитала у мами Лотта?

- Для чого йде дощ?

- Куди влітку їздять діти?

- Що вони хотіли посадить на городі?

- Що корисніше для зубів морква чи цукерка і чому?

2. Попросіть батьків, щоб вони вам прочитали текст, написаний  маленьким шрифтом.

-Скажіть, для чого стояла Лотта під дощем посередині купи гною?

- Що означає промокнути до рубця?

3.Виконайте тести і попрацюйте над запитаннями на с.9

 

Середа 8 квітня

Читання: Тема уроку: Наталя Забіла  «Враз на сонце , мов примара…».  Буквар  Прищепи с. 166-167.

  1. Опрацювання твору  та вірша «Наталя Забіла» с.166

1) Спочатку прочитайте текст, щоб зрозуміти, про що йдеться.

2) Читайте кожен абзац окремо і переказуйте прочитане.

       3) Дайте відповідь на запитання на с.167. «Поміркуймо»

2.Опрацюйте прислів’я «Як немає дощу вчас, то не буде й хліба в нас»

3. Поясніть та вивчіть прислів’я  напам’ять.

07.04.2020

 

 Тема урокуПіслябукварик с.4-5. Г. Фалькович. Абетка. Н. Поклад   Книжковечір . Буквар Прищепи с.162-163. «Сини»

1. Опрацювати матеріал  у  Післябукварику на с.4-5.

1) Прочитати вірш про абетку. Виконай завдання 1 в кінці сторінки. (Відповідь: абетка - ключ, стежиночка.)

2)  Прочитайте  букви  алфавіту, рядом з буквою  олівцем  напишіть її назву: бе, ве,ге… . Дайте відповідь на 2 завдання в кінці сторінки( порахуйте)

3) Прочитай вірш «Книжковечір», дайте відповіді на завдання 3 (книжко вечір, книжко тиша), підкресліть їх під лінійку, олівцем; 4; 5(автор Наталка Поклад).

4.Прочитайте текст у Букварі Прищепи на с.162-163   «Сини». Проаналізуйте  і дайте відповідь на запитання після тексту.

06.04.2020

Тема уроку: Леся  Українка. Опрацювання вірша  «Як дитиною бувало».  ( вивчення напам’ять). Буквар  Прищепи  с. 160-161.

  1. Опрацювання твору  «Леся Українка»

1) Спочатку прочитайте текст, щоб зрозуміти, про що йдеться.

2) Читайте кожен абзац окремо і переказуйте прочитане.

       3) Дайте відповідь на запитання на с.161.

2.Опрацюйте вірш «Як дитиною бувало…»

3. Вивчіть вірш напам’ять.

03.04.2020

Тема уроку: Тарас Шевченко. Вивчення напам’ять вірша Т.Шевченка «Тополя».  Буквар Прищепи с.158-159.

1.Читання твору « Тарас Шевченко» с.158.

1) Спочатку прочитайте текст, щоб зрозуміти, про що йдеться.

2) Читайте кожен абзац окремо і переказуйте прочитане.

 3) Попросіть маму, тата чи бабусю  поставити вам  запитання  по змісту тексту, а за відповідь поставлять вам оцінку.         

2. Вивчити напам’ять вірш Т. Шевченка «Тополя»  Організуйте в своїй сім’ї конкурс на краще декларування вірша Т.Шевченка.

01.04.2020

Тема уроку:  Опрацювання тексту  «Іванкова сім’я».           « Наша сім’я»  Буквар Прищепи с.152 - 153.

1.Повторити: Апостроф –це знак, схожий на кому, але стоїть  в слові вище  і розділяє  його.

  2. Попрацюйте над читанням с.152 « Іванкова сім’я».

     1) Читайте кожен абзац окремо і переказуйте прочитане.

     2) Виконайте тести: Виберіть правильну відповідь і обведіть її.

1) Як звали хлопчика?

А) Івасик

Б) Іванко

2) Що зв’язала мама?

А) шкарпетки

Б) рукавички

3)  Що купив тато?

А) планшет

Б) комп’ютер

3). Прочитайте текст «Наша сім’я» і поміркуйте. С.153

30.03.2020

  1. Тема уроку: Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Опрацювання тексту  «Як ми виграли комп'ютер». Буквар с74-75.
  2. Повторити: Апостроф –це знак, схожий на кому, але стоїть  в слові вище  і розділяє  його.
  3. Вивчити віршик:

П’явка, в’юн, пір’їна, в’ється-

Знак апострофом зоветься.

П’ять цукерок з’їв хом’як-

Дуже симпатичний знак.

  1. Із розсипаних букв складіть слово: В’ЯТЬДЕ. (Дев’ять) Зробіть звуко-буквений аналіз цього слова.(дев’ять - 6б., 6зв., 2скл.)  пояснення: після апострофа букви- Я, Ю,Є завжди позначають два звуки: йа, йу, йе.

3.Попрацюйте над читанням с.74-75. Текст «Як ми виграли комп’ютер»

1) Спочатку прочитайте текст, щоб зрозуміти, про що йдеться.

2) Читайте кожен абзац окремо і переказуйте прочитане.

       3) Поставте  мамі чи тату троє запитань  по змісту тексту, а за відповідь поставте їм оцінку.         

13.03.2020

Прочитати с. 60-61

  • Знайти слова, що містять один склад, два, три.
  • Виготовити букву Ф.
  • Дати відповіді на запитання на с. 61

Написати за зразком (с. 34)

 

16.03.2020

Тема: Звук [ф], буква "еф". Закріплення значень вивчених букв

Буквар с. 60-61

Завдання:

1. Прочитати прямі й обернені склади.

2. Знайти і прочитати виразно 1, 2, 3-складові слова.

3. Дати відповіді на запитання (с. 61, усно).

Опрацювати вірш "Жираф".

 

17.03.2020

Тема: Звук [ф], буква "еф". Закріплення вивчених букв

Буквар с. 62-63

Завдання:

1. Прочитати слова, що містять 1 склад, 2 склади, 3 склади.

2. Прочитати вірш (с. 62).

  • Скласти поради хлопчикові Федору.

3. Прочитати оповідання "Виставка малюнків".

  • Відповісти на поставлені запитання (с. 61, усно).

18.03.2020

 

Буквар с. 64-65

Завдання:

1. Закріпити вимову звука [ф], вивчити напам’ять скоромовку.

2. Гра "У слово слові".

Скласти інші слова із букв слів: фломастер - світлофор.

3. Прочитати оповідання "Фунікулер у Києві".

Запам’ятати значення слова "фунікулер".

4. Продовжити речення.

Одна з найвищих точок Києва - це...

Залюбки цим транспортом користуються...

 

19.03.2020

 

Тема: Звуки [дз], [дз’]. Позначення буквосполучення [дз]

Буквар с. 66-67

Завдання:

1. Прочитати слади від дзвоників.

2. Прочитати слова, що містять 1 склад, 2 склади, 3 склади.

ЗАПАМ’ЯТАТИ!!!

Буквосполучення дз позначає один звук [дз].

3. Гра "Назви, де чий дзьоб" (с. 67).

4. Прочитати текст "Лісовий майстер".

  • Назвіть героя твору.
  • Який дуб у дятла?

Прочитати текст в особах.

20.03.2020

Тема: Звук [дж], позначення буквосполученням [дж]

Буквар с. 68-69

Завдання:

1. Потренуватися вимовляти звук [дж] злито.

2. Прочитати слова від бджілки.

3. Прочитати односкладові слова; двоскладові, з наголосом на першому складі, на другому.

4. Прочитати вірш "Джміль".

5. Для кращої вимови звука [дж] вивчити скоромовку.

Женя з бджільми не дружив -

Завжди Женя бджіл дражнив.

Женю бджоли не жаліли -

Та дражнила нажалили!-

Знай!

 

 


 

Copyright MyCorp © 2020
Посилання

Новини ПедПРЕСИ
Наше опитування
Куди б ви з задоволенням сходили на канікулах?
Всого відповідей: 662
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0